صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۴۷۹۴۸

 یارانه حکمت افزایش خواهد داشت؟

09120008949/ رویداد و رزمایش مهم عبادی، فرهنگی و سیاسی نماز جمعه هر هفته در سراسر کشور برگزار می‌شود. در قرآن و روایات و کلام امامین انقلاب بارها بر اهمیت نماز جمعه تأکید شده است. انتظار است رسانه ملی از پنج‌شنبه تا قبل از ظهر جمعه نسبت به تهیه و پخش برنامه‌های تبلیغی، جذاب و پرنشاط برای حضور فراگیرتر آحاد جامعه اقدام کند.
09130004108/ رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای در دیدار اخیر خود با دست‌اندرکاران برگزاری همایش شهیدان دو شهر نیشابور و سبز‌وار از واژه فرانسوی «کنگره» استفاده نکردند، پس این چه اصرار و اعتیادی است که در همه این همایش‌ها این واژه فرنگی را به کار می‌برند و...؟/ رحیمیان از شهرکرد 
09120006281/ آیا فقط تربیت‌یافتگان شرق و غرب تحت عنوان استادان بزرگ اقتصاد دانشکده‌های اقتصاد باید معیشت مردم در جمهوری اسلامی را رقم بزنند؟ خب این سده محصول کارشان، یک بار هم بروید سراغ حکیمی، مانند آیت‌الله حائری‌شیرازی و مواضع اقتصادی ایشان را مطرح کنید، معیشت را باید فقیه رقم بزند، نه اقتصاددان اکونومیست!
09120008949/ با توجه به محدود بودن منابع آبی، انرژی و سایر امکانات و خدمات و نیز پیش‌بینی در شرایط حوادث غیرمترقبه در کلانشهر تهران، متأسفانه ساخت‌وسازها، به ویژه در منطقه غرب و چیتگر به صورت گسترده و با سرعت در حال انجام است! متولیان با کدام تدبیر و امکانات مجوز ساخت صادر می‌کنند؟ آیا در آینده نزدیک کشور با بحران‌های گوناگون مواجه نخواهد شد؟/ همدانی
09380001638/ با سلام، در چندین کانال خواندیم که این ماه یارانه اتکا برای نیروی مسلح به 700 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند! اما نشد.
09160005821/ سلام، برای افزایش یارانه حکمت کارت نیروهای مسلح امسال کی اقدام می‌شود؟
صبح صادق: مسئولان محترم سازمان اتکا پاسخ دهند.
09190000539/ با سلام و تشکر از اطلاع‌رسانی‌تان در زمینه قانون انتقال و الحاق سابقه بیمه تأمین اجتماعی کارکنان به سپاه. 
09130008274/ سلام، لطفاً برای کارکنانی که با مدرک دانشگاهی وارد سازمان شده‌اند، چند سال دانشگاه‌شان سابقه سنوات حساب شود.
09140008961/ سلام علیکم، با عرض تقدیر و تشکر و سپاس فراوان بابت ساخت موشک فتاح، از همه عزیزان سازمان هوا فضای سپاه، به ویژه سردار حاجی‌زاده عزیز، جا دارد همه امت اسلامی، سجده شکر خداوند متعال به جای آورند و دومین سجده شکر خداوند متعال را بلافاصله بعد از نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به جای خواهیم آورد. 
09130004108/ به نظر من بی‌سواد، جریمه یک و نیم میلیون تومانی برای بی‌حجابی بازدارندگی ندارد؛ به ویژه برای چهره‌های مشهور که نوعی تشویق به ادامه کشف حجاب است‌.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲۳
سیده ۴اطنه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
1
21
ایا افزایش یارانه حکمت کارت اتکا شاغلین سپاه کی افزایش مییابد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
سلام قرار بود از خرداد یارانه اتکا هفصد هزار تومان شود چرا زیاد نشد اصلان به فکر نیروهای مسلح نیستن فقط به فکر معلم هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
شاغلی مگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
4
22
سلام چرا برای عید غدیر برای کل نیروهای مسلح شارژ شد به جز اجا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات